4)امیررضا هندی، بردیا ودیعتی، یوسف جهاندیده، ایده دادگران، سمیه نعمتی. تاثیر روش آموزش بهداشت دهان و دندان توسط دانشجوی استاندارد شده بر میزان پلاک دندانی. مجله پژوهش در آموزش علوم پزشکی / زمستان 94- 7(4) 63-56
8) حسین خوشرنگ،ارسلان سالاری، ایده دادگران، فاطمه مؤدب، لیلا روحی، آیدین پورکاظمی. بررسی کیفیت آموزش های ارائه شده در مرکز مهارتهای بالینی از دیدگاه کارآموزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان. پژوهش در آموزش علوم پزشکی / بهار 1395 ، 8 (2) :83-77
14) ﺟﻌﻔﺮزاده ﮐﻨﺎرﺳﺮی ﻓﺎﻃﻤﻪ، ﭘﻮرﻗﺎﻧﻊ ﭘﺮﻧﺪ، ﻣﻬﺪوی ﻧﮕﯿﻦ. ﭘﯿﺎﻣﺪ ﮐﺎرﺑﺮد ﻓﻦ آوری ﺗﻠﻔﻦ ﻫﺎی ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ در داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن: ﺗﺠﺮﺑﻪ ﭼﺎﻟﺶ ﻫﺎ. ﻣﺠﻠﻪ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﮐﯿﻔﯽ در ﻋﻠﻮم ﺳﻼﻣﺖ 1397؛ 7 (3): 252-263
15) محمد حسینی مقدم ، حسن بشیری ، آبتین حیدرزاده ،حسین خوشرنگ، ایده دادگران. ارائه الگوی پیشنهادی آیندهنگاری مرجعیت علمی با تأکید بر مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان دوفصلنامه آینده پژوهی ایران 1398 ؛ 4( 1) :171- 205 18) ابوطالب احسان، متولیان آزاده، دادگران ایده، منوچهری سعید. طراحی، اجرا و ارزشیابی تدریس موضوع فرمولاسیون اشکال دارویی به شیوه کلاس وارونه (Flipped Classroom) جهت دانشجویان داروسازی. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. ۱۳۹۸; ۱۱ (۴) :۳۵-44 21)طاهری ماهدخت, اسدی لویه, عطاالله مؤدب فاطمه ،نایبی ندا. بررسی سبکهای یادگیری و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان براساس مدل ورمونت. فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور اهواز, 1399; 11(4): 866-877. 22) مهرداد سید مجتبی، دادگران ایده، طاهری ازبرمی زهرا، طاهری ماهدخت، عسگری فریبا، آخوندزاده لیلا. لزوم حرکت به سوی تدریس بالینی مجازی در پاندمی کووید ۱۹: معرفی مدل SAID جهت تدریس بالینی بیماریهای غدد درون ریز به شیوه Webside teaching. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. ۱۳۹۹; ۱۲ (۴) :۴-۱. 23) رهبرطارمسری مرتضی، حیدرزاده آبتین، خوشرنگ حسین، محسنی فرزاد، دادگران ایده، طاهری ماهدخت، و همکاران.. توسعه عرصه آموزش پاسخگو: طی مسیر از مرکز خدمات جامع سلامت تا مرکز آموزش پزشکی پاسخگو - ضرورت تغییر. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. ۱۴۰۰; ۱۳ (۴) :۷۹-۷۶. 24) نجاتی فر فاطمه، غریب سیروس، منفرد علی، شناور ایراندخت، علوی سید علی، حجتی امینه، و همکاران. و همکاران. و همکاران.. ارزیابی درونی دوره آموزش دستیاری رشته داخلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال ۱۴۰۰. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. ۱۴۰۱; ۱۴ (۱) :۸۸-۷۹. |