ردیف | عنوان طرح | مجری طرح |
تاریخ تصویب
|
1 |
بررسی نگرش دانشجویان پزشکی در مورد محیط آموزشی دانشکده پزشکی رشت در سال 1393 |
دکتر سهیل سلطانی پور | شهریور 1393 |
2 | مقایسه تاثیر ارزشیابی به شیوه مشاهده همتایان و خود ارزشیابی بر کیفیت تدریس اعضاء هیئت علمی دانشکده های پرستاری-مامایی دانشگاه علوم پزشکی گیلان |
دکتر عاطفه قنبری و فاطمه مؤدب | آذر 1393 |
3 | بررسی راهبردهای مطالعه و یادگیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی | دکتر ماهدخت طاهری و عطاء الله اسدی | مهر 1393 |
4 | بررسی میزان رضایتمندی کارورزان رشته پزشکی از کیفیت آموزش دوره بالینی در مراکز آموزشی- درمانی شهر رشت در سال 1393 | دکتر ارسلان سالاری و فاطمه مؤدب | آبان1393 |
5 | طراحی و روانسنجی پرسشنامه عوامل موثر بر فرسودگی تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال93 | دکتر ارسلان سالاری و لیلا روحی | اسفند 1393 |
6 | تبیین مفهوم توانمندی اساتید از دیدگاه اساتید دانشگاه علوم پزشکی گیلان | دکتر حسین خوشرنگ و مریم خوشبخت | دی 1393 |
7 | بررسی نیازهای آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در زمینه توانمندسازی اساتید در سال93-94 | عطاءالله اسدی و دکتر ماهدخت طاهری |
1393 |
8 | طراحی و ارزشیابی مولتی مدیای آموزشی پروتزهای دندانی 2 در دانشجویان دندانپزشکی ورودی 89 دانشکده دندانپزشکی گیلان | دکتر یوسف جهاندیده | 1393 |
9 | بررسی کیفیت آموزش مهارت های بالینی در مرکز مهارت های بالینی از دیدگاه کارآموزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1393 | دکتر حسین خوشرنگ و فاطمه مودب | دی 1393 |
10 | بررسی علل غیبت از کلاس در بین دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1393 | دکتر محمدهادی بهادری و فاطمه مؤدب | اسفند 1393 |
11 | بررسی رضایتمندی از کیفیت آموزش دوره آموزشی سپری شده در دانشجویان سال آخر دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1393 | دکتر محمد هادی بهادری و لیلا روحی | اسفند 1393 |
12 | بررسی وضعیت تدریس بالینی اساتید از دیدگاه اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1393 | دکتر ارسلان سالاری و لیلا روحی | اسفند 1393 |
13 |
بررسی دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مورد برنامه درسی پنهان موثر بر یادگیری |
عزت پاریاد | آذر 1393 |
14 |
استانداردسازی ساختار لاگ بوک برای ارزشیابی بالینی کارآموزی بارداری و زایمان و بیماریهای زنان دانشجویان مامایی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان |
طاهره ضیائی | 1394 |
15 | ارزیابی پیشرفت عملکرد بالینی دستیاران رشته تخصصی داخلی و عوامل موثر بر آن با آزمون Mini-CEX در بیمارستان آموزشی درمانی رازی رشت در سال 1393 | دکتر مجتبی مهرداد | 1394 |
16 | بررسی مقایسه ای دیدگاه دانشجویان پزشکی در مقاطع مختلف درباره محیط آموزشی مرکز آموزشی درمانی رازی رشت در سال 1393 | دکتر لیدا محفوظی و دکتر مجتبی مهرداد | 1394 |
17 | مطالعه تاثیرکاربرد پادکست ویدئویی برمیزان یادگیری درس بیماریهای زنان در دانشجویان مامایی دانشکده پرستاری و مامایی و پیراپزشکی شرق گیلان در نیم سال دوم سال تحصیلی 94-93 | فیروزه فیروزه چیان | 1394 |
18 | بررسی وضعیت آموزش درمانگاهی در مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1394-1393 | دکتر ارسلان سالاری و حوا پورعلی | تیر 1394 |
19 | بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان | دکتر ارسلان سالاری و یاسمن یعقوبی | 1394 |
20 |
مطالعه آگاهی و نگرش اعضاء هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی گیلان در مورد ادغام |
دکتر مریم سادات بصیرت | 1394 |
21 | بررسی علاقه مندی به رشته تحصیلی با احساس بهزیستی ذهنی در دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان | دکتر ارسلان سالاری و دکتر عبدالحسین امامی | آذر 1394 |
22 |
تبیین چالش های دوره MPH از دیگاه اساتید و دانش آموختگان |
دکتر ایده دادگران | 1394 |
23 | مقایسه میزان رضایتمندی دانشجویان پرستاری از آموزش بالینی با استفاده از سیستم یادگیری به کمک همتایان ( PAL ) با روش متداول در دانشکده پرستاری مامایی شهید بهشتی رشت سال 1394 | فاطمه مؤدب و مرضیه جهانی | اسفند 1394 |
24 |
تبیین روابط بین حرفه ای از منظر دانشجویان اتاق عمل |
دکتر پرند پورقانع | اسفند 1394 |
25 | اجرا و ارزشیابی روش تدریس مشارکتی به شیوه پازل Jigsaw در درس مراقبت های ویژه دانشجویان پرستاری شرق گیلان | دکتر ایده دادگران | مهر 1394 |
26 |
طراحی و ارزشیابی تدریس فارماسیوتیکس 1 به شیوه
Flipped Classroom
|
دکتر سعید منوچهری | مهر 1394 |
27 | بررسی امکان سنجی اجرای پروژه یادگیری الکترونیک از منظر دانشجویان در مقطع فیزیوپاتولوژی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان | دکتر ارسلان سالاری | اسفند 1394 |
28 | بررسی دیدگاه دانش آموختگان شاغل پزشک خانواده در مورد برنامه آموزشی دوره مدیریت عالی بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 94 | دکتر آبتین حیدرزاده | آذر 94 |
29 | بررسی مقایسه ای نتایج ارزشیابی اساتید دانشکده دندانپزشکی درحین و پایان نیمسال دوم ترم تحصیلی 95-94 | دکتر مریم سادات بصیرت | مرداد 94 |
30 | تبیین دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رابطه با برگزاری وب کنفرانسهای (وبینار) آموزش مداوم: یک مطالعه کیفی | دکتر فاطمه جعفرزاده | اردیبهشت 1395 |
31 |
بررسی ارتباط یادگیری خودراهبر و انگیزش تحصیلی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان |
دکتر معصومه ادیب | اردیبهشت 1395 |
32 | اثر آموزش روانپزشکی بر نگرش دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نسبت به روانپزشکی و افراد مبتلا به اختلالات روانی سال 96-95 | دکتر ربابه سلیمانی | تیر 1395 |
33 |
تبیین دیدگاه دانشجویان شرق گیلان در رابطه با کاربرد فناوری تلفن های هوشمند: یک مطالعه کیفی |
دکتر فاطمه جعفرزاده | اردیبهشت 1395 |
34 | بررسی میزان بکارگیری استراتژی های شناختی و فراشناختی در درک مطلب متون انگلیسی در دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1394 | صدیقه فلاح | اردیبهشت 1395 |
35 | بررسی نیازهای آموزشی پزشکان خانواده شاغل در مراکز بهداشتی درمانی استان گیلان در حیطه سلامت در سال 95 | دکتر ایده دادگران | اردیبهشت 1395 |
36 | تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شرکت در برنامه های آموزش مداوم در سال 1396-1395: یک تحقیق کیفی |
دکتر پرند پورقانع
|
آبان 95 |
37 |
بررسی عوامل تاثیرگذار بر تجارب پژوهشی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان |
دکتر پرند پورقانع
|
آبان 95 |
38 | طراحی و اعتباریابی پرسشنامه برنامه ریزی پیشرفت حرفه ای (PDP)در اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان: یک مطالعه ترکیبی اکتشافی متوالی |
دکتر شاهرخ یوسف زاده
|
بهمن 95 |
39 | نقش درس آناتومی بر دستیابی به اهداف بالینی از دیدگاه دانشجویان پزشکی مقاطع بالینی دانشگاه علوم پزشکی گیلان |
دکتر ابراهیم نصیری
|
آبان 95 |
40 | بررسی عوامل مؤثر بر حضور دانشجویان در کلاس های درس نظری از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1395 | نسترن میرفرهادی | آبان 95 |
41 | بررسی دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی رشت درباره ی معیارهای تدریس نظری و عملی موثر در سال 96 | دکتر نازنین بشردوست | دی 95 |
42 | اعتبارسنجی و انطباق فرهنگی پرسشنامه ارزشیابی حرفه ای گرایی (P-MEX) در دندان پزشکی در سال 1395 | دکتر بردیا ودیعتی صابری | اردیبهشت 95 |
43 |
طراحی و اعتباریابی پرسشنامه ارزشیابی برنامه درسی پنهان درسال95 |
دکتر ایده دادگران | آبان 95 |
44 | بررسی دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی در مورد راهکارهای ارتقاء فرآیند ارزشیابی نحوه ی تدریس اساتید درسال95 | دکتر نازنین بشردوست | آذر 95 |
45 |
طراحی ،اجرا وارزشیابی برنامه آموزش اورژانس های پزشکی به شیوه مبتنی بر شایستگی دردانشجویان دندانپزشکی واحدبین الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان |
دکتر زهرا طاهری ازبرمی | اردیبهشت 96 |
46 |
بررسی مقایسه ای تاثیر آموزش به شیوه Gallery Walk و آموزش سنتی در میانگین نمرات یکی از مباحث درس فارماسیوتیکس 5 در دانشجویان داروسازی رشت در سال 96 |
دکتر زهرا حصاری شرمه | اردیبهشت 96 |
47 |
بررسی دیدگاه دانشجویان مقاطع بالینی رشته ی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان درباره نقش درس آناتومی بر دستیابی به اهداف بالینی در سال 96 |
دکتر ابراهیم نصیری | تیر 96 |
48 | بررسی و مقایسه آگاهی دانشجویان دوره پیش از بالین و بالین رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نسبت به حیطه کاری تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی در نیمسال دوم 1396 | دکتر رامیار فرزان | مرداد 96 |
49 |
آیندهنگری مرجعیت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان درسال96 |
دکتر ایده دادگران | مهر 96 |
50 |
طراحی ابزار آسیب شناسی طرح اعتباربخشی آموزشی آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان |
مینو میترا چهرزاد | تیر 97 |
51 |
طراحی و روان سنجی پرسشنامه بررسی مهارت های ارتباطی دانشجویان دندانپزشکی |
دکتر بردیا ودیعتی صابری | شهریور 97 |
52 |
بررسی رضایت شغلی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال تحصیلی 98-97 |
دکتر فردین مهرابیان | آذر 97 |
53 |
تبیین نظرات دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خصوص تعارضات اخلاق حرفه ای با استفاده ازبازاندیشی روایتی درسال 1397. |
دکتر مرتضی رهبر طارمسری | دی 97 |
54 |
بررسی تاثیر آموزش بر کیفیت گزارش نویسی پیشرفت معالجات روزانه در دانشجویان پزشکى بخش داخلی بیمارستان رازی رشت درنیمسال اول سال تحصیلی98-1397 |
دکتر ایراندخت شناور | دی 97 |
55 | بررسی دیدگاه دستیاران تخصصی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مورد تاثیر ویژگی های یک استاد خوب برانگیزه های یادگیری آنان در محیط بالین در سال 1398 – 1397 | ساقی موسوی | دی 97 |
56 |
ارزیابی کیفیت آزمونهای صلاحیت بالینی دانشجویان دوره پزشکی عمومی سالهای 97-96 |
دکتر ماهدخت طاهری | اسفند 97 |
57 | طراحی و ارزیابی نرم افزار چند رسانه ای آموزش اصول پیشگیری از آسپیراسیون جسم خارجی و مانورهای باز کننده راه هوایی در کودکان سنین قبل از مدرسه برای والدین[1] : یک روش آموزشی در آموزش علوم پزشکی پاسخگو | دکتر ملوک پورعلیزاده | اسفند 97 |
58 | گردآوری و ارزیابی منابع آموزشی درس زبان انگلیسی عمومی در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه 1 آمایشی در سال تحصیلی 1397-98 | دکترایمان علیزاده | فروردین98 |
59 |
بررسی تاثیر آموزش کاربرد طب انتقال خون در پرستاری کودکان به شیوه مبتنی بر وظیفه بر دانش و تصمیم گیری بالینی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان 1398 |
دکتر زهرا طاهری ازبرمی | اردیبهشت98 |
60 |
مقایسه دو روش ارزشیابی آزمونهای سنتی(مداد و کاغذ) و الکترونیک براساس دیدگاه و تجارب دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان درسال تحصیلی 98-1397 |
فاطمه زائرثابت |
اردیبهشت98 |
61 | بررسی رابطه سبک های یادگیری (کلب، وارک) و خلاقیت با پیشرفت تحصیلی دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال تحصیلی 98-97 | دکتر ماهدخت طاهری | خرداد 98 |
62 |
بررسی وضعیت رعایت اصول اخلاقی از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال تحصیلی 98-1397 |
دکتر ماهدخت طاهری | تیر 98 |
63 |
طراحی و تولید فلش کارتهای ترمینولوژی پزشکی به عنوان یک محصول آموزشی و ارزیابی آن از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان علوم پزشکی گیلان |
دکتر ایمان علیزاده | اسفند 97 |
64 |
بررسی ارتباط کیفیت آموزش بالینی با خودکارآمدی بالینی و علاقه مندی به رشته تحصیلی در دانشجویان پرستاری مامایی دانشگاه علوم پزشکی گیلان سال1399 |
دکتر مژگان نظری | |
65 |
بررسی ارتباط بین سلامت عمومی با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشکده پزشکی رشت |
افسانه نظافتی | دی 98 |
66 |
طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه آموزش پرستاری قانونی جهت دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت |
میترا صدقی ثابت | تیر 98 |
67 |
ارائه الگوی چندبعدی آموزش بالینی جهت کارورزان و دستیاران پزشکی در پاندمی کووید- 19 |
دکتر علی منفرد | خرداد 99 |
68 |
مقایسه عملکرد آموزشی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دروس گروه علوم تشریحی با دو روش حضوری و مجازی |
دکتر معصومه فغانی لنگرودی | اسفند 99 |
69 |
ده موضوع اصلی در حیطه نورواتولوژی که فلوشیپهای نورواتولوژی (گوش و حلق و بینی) انتظار دارند پزشکان عمومی و پزشکان خانواده باید بدانند: یک مطالعه چند مرکزی با استفاده از روش دلفی |
دکتر شادمان نعمتی | مهر 1400 |
70 |
بررسی ارتباط تاب آوری و فرسودگی تحصیلی دردانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان درزمان کووید19 در سال1400 |
دکتر فریبا عسگری | دی 1400 |
71 |
طراحی، اجرا و ارزشیابی راهنمای مطالعه پرستاری کودکان برای کارآموزان پرستاری |
دکتر یاسمن یعقوبی | دی 1400 |
72 |
ررسی ارتباط ویژگی های شخصیتی با رضایتمندی از دوره ی یادگیری الکترونیکی در دانشجویان دانشکده ی بهداشت |
دکتر آسیه عشوری | اردیبهشت 1401 |