"فهرست مقالات فارسی"
4)امیررضا هندی، بردیا ودیعتی، یوسف جهاندیده، ایده دادگران، سمیه نعمتی. تاثیر روش آموزش بهداشت دهان و دندان توسط دانشجوی استاندارد شده بر میزان پلاک دندانی. مجله پژوهش در آموزش علوم پزشکی / زمستان 94- 7(4) 63-56
8) حسین خوشرنگ،ارسلان سالاری، ایده دادگران، فاطمه مؤدب، لیلا روحی، آیدین پورکاظمی. بررسی کیفیت آموزش های ارائه شده در مرکز مهارتهای بالینی از دیدگاه کارآموزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان. پژوهش در آموزش علوم پزشکی / بهار 1395 ، 8 (2) :83-77
14) ﺟﻌﻔﺮزاده ﮐﻨﺎرﺳﺮی ﻓﺎﻃﻤﻪ، ﭘﻮرﻗﺎﻧﻊ ﭘﺮﻧﺪ، ﻣﻬﺪوی ﻧﮕﯿﻦ. ﭘﯿﺎﻣﺪ ﮐﺎرﺑﺮد ﻓﻦ آوری ﺗﻠﻔﻦ ﻫﺎی ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ در داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن: ﺗﺠﺮﺑﻪ ﭼﺎﻟﺶ ﻫﺎ. ﻣﺠﻠﻪ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت ﮐﯿﻔﯽ در ﻋﻠﻮم ﺳﻼﻣﺖ 1397؛ 7 (3): 252-263
15) محمد حسینی مقدم ، حسن بشیری ، آبتین حیدرزاده ،حسین خوشرنگ، ایده دادگران. ارائه الگوی پیشنهادی آیندهنگاری مرجعیت علمی با تأکید بر مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان دوفصلنامه آینده پژوهی ایران 1398 ؛ 4( 1) :171- 205 18) ابوطالب احسان، متولیان آزاده، دادگران ایده، منوچهری سعید. طراحی، اجرا و ارزشیابی تدریس موضوع فرمولاسیون اشکال دارویی به شیوه کلاس وارونه (Flipped Classroom) جهت دانشجویان داروسازی. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. ۱۳۹۸; ۱۱ (۴) :۳۵-44 21)طاهری ماهدخت, اسدی لویه, عطاالله مؤدب فاطمه ،نایبی ندا. بررسی سبکهای یادگیری و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان براساس مدل ورمونت. فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور اهواز, 1399; 11(4): 866-877. 22) مهرداد سید مجتبی، دادگران ایده، طاهری ازبرمی زهرا، طاهری ماهدخت، عسگری فریبا، آخوندزاده لیلا. لزوم حرکت به سوی تدریس بالینی مجازی در پاندمی کووید ۱۹: معرفی مدل SAID جهت تدریس بالینی بیماریهای غدد درون ریز به شیوه Webside teaching. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. ۱۳۹۹; ۱۲ (۴) :۴-۱. 23) رهبرطارمسری مرتضی، حیدرزاده آبتین، خوشرنگ حسین، محسنی فرزاد، دادگران ایده، طاهری ماهدخت، و همکاران.. توسعه عرصه آموزش پاسخگو: طی مسیر از مرکز خدمات جامع سلامت تا مرکز آموزش پزشکی پاسخگو - ضرورت تغییر. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. ۱۴۰۰; ۱۳ (۴) :۷۹-۷۶. 24) نجاتی فر فاطمه، غریب سیروس، منفرد علی، شناور ایراندخت، علوی سید علی، حجتی امینه، و همکاران. و همکاران. و همکاران.. ارزیابی درونی دوره آموزش دستیاری رشته داخلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال ۱۴۰۰. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. ۱۴۰۱; ۱۴ (۱) :۸۸-۷۹. |
25) طاهری ماهدخت، دادگران ایده، عسگری فریبا، روح الامین سپیده. ارائه بازخورد در آزمون صلاحیت بالینی دوره پزشکی عمومی: حلقه گمشده. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. ۱۴۰۱; ۱۴ (۴) :۱-۳ |
26)محبی کسری، طاهری ازبرمی زهرا، معروفی زاده سامان، پوی سمیه، عسگری فریبا. تأثیر آموزش تریاژ در پرستاری کودکان به دو شیوه ی مبتنی بر پیامد و سخنرانی بر میزان دانش و تصمیمگیری بالینی دانشجویان عرصه پرستاری. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. ۱۴۰۲; ۱۵ (۱) :۵۰-۵۸ |
27)حیدرزاده آبتین، نجومی مرضیه، الوندی مهدی، محمدی ابوالفضل، محسنی فرزاد، نقشپور پویا. ارزیابی وضعیت موجود آموزش در عرصه پزشک خانواده در دانشکدههای پزشکی ایران. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. ۱۴۰۱; ۱۴ (۳) :۲۹-۳۷ |
28) ابوطالب احسان ، صراف زاده شقایق. اهمیت اخلاق در استفاده از هوش مصنوعی در آموزش پزشکی. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. ۱۴۰2; 15 (2) :1-4 |
29) زهرا طاهری ازبرمی ، معصومه ادیب ، فائزه بهبودی . نیازسنجی فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. ۱۴۰2; 15 (3) :13-4. |
30) آبتین حیدرزاده ، ایده دادگران ، محسنی فرزاد ، حسین خوشرنگ ، راضیه قرباندوست ، ماندانا جوانک ، نفیسه دادگران ، ماهدخت طاهری ، نگار پوروخشوری ، صدیقه فلاح بوساری. اعتباربخشی دوره تخصصی دستیاری پزشکی خانواده دانشگاه های علوم پزشکی ایران. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. ۱۴۰2; 15 (3) :38-25 |
31) حیدرزاده آبتین، ثابت بابک، آقاباقری مهدی، دادگران ایده، کلانتر مهرجردی ابراهیم. دوره کارورزی سه ماهه در عرصه پزشکی خانواده: میانبری گریز ناپذیر به سوی تربیت نیروی انسانی مورد نیاز برای برنامه سلامت خانواده. پژوهش در آموزش علوم پزشکی. ۱۴۰۲; ۱۵ (۳) :۸۲ |