3- ماهدخت طاهری، عطاالله اسدی لویه، حسین خوشرنگ. تدریس کارگاهی به روش الکترونیکی– آموزش مجازی. پانزدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی ، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد،1393.
4- ساقی موسوی، حسین خوشرنگ ، سیده انسیه میرحجتی. طراحی ابزار سنجش و ارزشیابی اثربخشی عملکرد اساتید درعرصه آموزش علوم پزشکی. پانزدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی ، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد،1393.
5- حسین خوشرنگ، حوا پورعلی، ایده دادگران. طراحی و اجرای ارزشیابی درونی گروه بیهوشی به روش الکترونیک. پانزدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی ، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد،1393.
6- ماهدخت طاهری، حسین خوشرنگ، لیدا محفوظی، ساغر فاطمی. بررسی وضعیت برگزاری گزارشات صبحگاهی در گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1391. پانزدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی ، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد،1393.
7- ساقی موسوی، حسین خوشرنگ ، ایده دادگران. توسعه کیفی فرایند آموزش مراقبت از بیماران ترومایی به دانشجویان پرستاری ارشد ویژه ازطریق بکارگیری شیوه آموزش الکترونیکی ترکیبی با استفاده ازسیستم LMS. پانزدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی ، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد،1393.
8- سیده انسیه میرحجتی، صدیقه فلاح. دیدگاه دانشجویان پزشکی در مورد بیشترین استراتژیهای مورد استفاده جهت درک متون انگلیسی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1392. پانزدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی ، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد،1393.
9- ساقی موسوی، سیده انسیه میرحجتی. بررسی میزان مهارتهای زندگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بدو ورود به عرصه بالین. پانزدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی ، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد،1393.
13- دکتر حسین خوشرنگ، دکتر ارسلان سالاری، دکتر ایده دادگران، فاطمه مؤدب، لیلا روحی، دکتر آیدین پورکاظمی. بررسی کیفیت آموزش مهارت های بالینی در مرکز مهارت های بالینی از دیدگاه کارآموزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1393. شانزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری، دانشگاه علوم پزشکی ایران، 1394.
14- فاطمه مؤدب، سارینا رامتین. بررسی ارتباط بین نحوه ی رفتار آموزشی اساتید بالینی و اضطراب دانشجویان از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت. اولین کنگره کمیته های تحقیقات دانشجویی شبکه همکار شمال غرب، دانشگاه علوم پزشکی کردستان، 1394.
31- دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک، دکتر حسین خوشرنگ، دکتر حسین همتی، دکتر آبتین حیدرزاده، دکتر ایده دادگران، دکتر صبا فخریه اصل، دکتر فاطمه جعفرآقایی. تبیین عوامل موثربربرنامه ریزی توسعه فردی (PDP) از دیدگاه اساتید. نوزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری. تهران 12-10 اردیبهشت 1397.
32- دکتر بردیا ودیعتی، دکتر ایده دادگران، نیکتا جعفری نور، نیکا جعفری نور. توصیف مفهوم مهارت های ارتباط حرفه ای از دیدگاه اساتید دندانپزشکی. نوزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری. تهران 12-10 اردیبهشت 1397.
33- دکتر شادی دهقان زاده، دکتر فاطمه جعفرآقایی. نقش روش آموزشی کلاس درس معکوس در ارتقای گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری. نوزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری. تهران 12-10 اردیبهشت 1397.
39- دکترحسین خوشرنگ، دکتر ایده دادگران، دکتر حسین همتی،دکترربیع الله فرمانبر. طراحی و ارایه برنامه توسعه آموزش علوم پزشکی پاسخگو در اجتماعی سازی سلامت، هماﯾﺶ ﮐﺸﻮری آﻣﻮزش ﭘﺰﺷﮑﯽ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮ. تبریز 24 ﻟﻐﺎﯾﺖ 26 ﻣﺮداد ﻣﺎه 1397
40- ارزﯾﺎﺑﯽ ﮐﯿﻔﯿﺖ آزﻣﻮنﻫﺎی ﺻﻼﺣﯿﺖ ﺑﺎﻟﯿﻨﯽ (OSCE)داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن دوره ﭘﺰﺷﮑﯽ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺳﺎل ﻫﺎی ٩٥-٩٦ (ﺳﯿﺪه اﻧﺴﯿﻪﻣﯿﺮﺣﺠﺘﯽ، داﻧﺸﮕﺎه ع. پ. ﮔﯿﻼن)بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی ودوازدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1398-پوستر
41- اراﺋﻪ اﻟﮕﻮی ﺗﺠﻮﯾﺰی ﺑﺮای اﻋﺘﺒﺎرﺑﺨﺸﯽ آﻣﻮزﺷﯽ ﻣﻮﺳﺴﺎت و ﻣﺮاﮐﺰ آﻣﻮزﺷﯽ درﻣﺎﻧﯽ داﻧﺸﮕﺎه ﻫﺎی ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﮑﯽ (ﯾﮏﭘﮋوﻫﺶ ﺗﺮﮐﯿﺒﯽ)ﻣﯿﻨﻮ ﻣﯿﺘﺮا ﭼﻬﺮزاد، داﻧﺸﮕﺎه ع. پ. ﮔﯿﻼن) بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی ودوازدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1398-پوستر
42- طﺮاﺣﯽ ﻧﻘﺸﻪ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻓﺮدی داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن اﺳﺘﻌﺪاد درﺧﺸﺎن داﻧﺸﮕﺎه ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﮑﯽ ﮔﯿﻼن و اﺟﺮا و ارزﺷﯿﺎﺑﯽ اﺟﺰاء ﻧﻘﺸﻪﺣﺴﯿﻦ ﻫﻤﺘﯽ، داﻧﺸﮕﺎه ع. پ.ﮔﯿﻼن بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی ودوازدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1398- (فرآیندکشوری)
43- ﺗﺒﯿﯿﻦ ﺗﺠﺎرب داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن دﻧﺪاﻧﭙﺰﺷﮑﯽ در ﻣﻮرد ﻓﺮآﯾﻨﺪ ارزﺷﯿﺎﺑﯽ اﺳﺎﺗﯿﺪ: ﯾﮏ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﮐﯿﻔﯽ (ﻧﺴﺘﺮن ﻣﯿﺮﻓﺮﻫﺎدی،داﻧﺸﮕﺎه ع. پ. ﮔﯿﻼن) بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی ودوازدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1398-سخنرانی
44- ﺗﺒﯿﯿﻦ ﭼﺎﻟﺶﻫﺎی دوره ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻋﺎﻟﯽ ﺑﻬﺪاﺷﺖ ﻋﻤﻮﻣﯽ MPH از دﯾﺪﮔﺎه ﭘﺰﺷﮑﺎن ﺧﺎﻧﻮاده داﻧﺶآﻣﻮﺧﺘﻪ اﯾﻦ دوره: ﯾﮏﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﮐﯿﻔﯽ )(اﯾﺪه دادﮔﺮان، داﻧﺸﮕﺎه ع. پ. ﮔﯿﻼن) بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی ودوازدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1398-سخنرانی
45- بررﺳﯽ اوﻟﻮﯾﺖﻫﺎی آﻣﻮزش ﻣﺪاوم از دﯾﺪﮔﺎه اﺳﺎﺗﯿﺪ داﻧﺸﮕﺎه ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﮑﯽ ﮔﯿﻼن:ﯾﮏ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ دﻟﻔﯽ (ﺻﺒﺎ ﻓﺨﺮﯾﻪ اﺻﻞ،دانشگاه علوم پزشکی گیلان) بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی ودوازدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1398-پوستر
46- ﺑﺮرﺳﯽ اﻟﮕﻮی آزﻣﻮنﻫﺎی اﻋﻄﺎی ﮔﻮاﻫﯿﻨﺎﻣﻪ ﻃﺒﺎﺑﺖ ﻣﺴﺘﻘﻞ در ﮐﺸﻮرﻫﺎی ﻣﻨﺘﺨﺐ ﺟﻬﺎن و اراﺋﻪ راﻫﮑﺎرﻫﺎی ﻣﻨﺎﺳﺐ آزﻣﻮنﮔﻮاﻫﯿﻨﺎﻣﻪ ﻃﺒﺎﺑﺖ ﺑﺮای ﭘﺰﺷﮑﺎن ﻋﻤﻮﻣﯽ در اﯾﺮان (ﻓﺮﯾﺒﺎ ﻋﺴﮕﺮی، داﻧﺸﮕﺎه ع. پ. ﮔﯿﻼن) بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی ودوازدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1398-سخنرانی
47- ﻃﺮاﺣﯽ، اﺟﺮا و ارزﺷﯿﺎﺑﯽ ﯾﺎدﮔﯿﺮی ﺑﺎ ﻣﺪل ﮐﺎﻏﺬی ﺳﺎﺧﺘﺎر آﻧﺘﯽ ﺑﺎدی (ﭘﺮﻧﺪ ﭘﻮرﻗﺎﻧﻊ، داﻧﺸﮕﺎه ع. پ. ﮔﯿﻼن) بیستمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی ودوازدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1398-پوستر
48- تبیین مفهوم کوریکولوم پنهان از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان دکترحسین خوشرنگ؛ دکتر ایده دادگران؛ دکتر زهرا طاهری ازبرمی ؛ هفتمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران - ساری بهمن 1398 - سخنرانی
49- بررسی وضعیت رعایت اصول اخلاقی از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال تحصیلی 98-1397 دکتر ماهدخت طاهری؛ دکتر مهران فلاح چای؛ دکتر ماندانا جوانک؛ دکتر یاسمین بابایی همتی؛ کیوان فلاح خیری هفتمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران - ساری بهمن 1398 - پوستر
50- اعتباریابی پرسشنامه میزان رعایت اصول اخلاقی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان - دکترماندانا جوانک؛ دکترماهدخت طاهری هفتمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران - ساری بهمن 1398 - پوستر
51- اثربخشی آموزش تریاژ کودکان مبتنی بر پیامد بر آگاهی و تصمیم گیری دانشجویان پرستاری گیلان: یک مطالعه نیمه تجربی. کسری محبی، فریبا عسگری، زهرا طاهری ازبرمی، سامان معروفیزاده. بیستمین و سومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و پانزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1401 -پوستر
52- تبیین مفهوم توانمندسازی از دیدگاه اعضای هیئت علمی. دکتر مریم خوشبخت پیشخانی، دکتر ایده ددگران، دکتر رضا سلطانی مقدم. بیستمین و سومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و پانزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1401 -پوستر
53- طراحی اجرا و ارزشیابی برنامه گراند راند پرستاری به عنوان استراتژی آموزش بالینی در دانشجویان پرستاری .دکتر مریم خوشبخت پیشخانی ، دکتر نازیلا جوادی، دکتر معصومه ادیب . بیستمین و سومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و پانزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1401 - سخنرانی
54- بررسی تطبیقی مشخصات درس بیماری های دهان، فک و صورت در کوریکولوم آموزشی دندانپزشکی عمومی ایران و کشور های منتخب جهان. مینا ایرانی طلب، مریم ربیعی، ایده دادگران. بیستمین و سومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و پانزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1401 - سخنرانی
55- بررسی آزمونهای SCT و MCQ در ارزشیابی بالینی درس بیماریهای دهان و دندان دانشجویان دندانپزشکی گیلان .دکتر نازنین بشردوست، حسام محمدپور، دکترفریبا عسگری، دکترمریم بصیرت، دکتر نسترن میرفرهادی. بیستمین و سومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و پانزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1401 - سخنرانی
56- طراحی، اجرا و ارزشیابی تدریس واحد کنترل میکروبی داروها به دانشجویان داروسازی عمومی به شیوه ی نوین آموزش فاصله دار مجازی .دکتر زهرا حصاری، دکتر مهدی عوضعلی پور، دکتر میثم شریفدینی. بیستمین و سومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و پانزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1401 - سخنرانی
57- طراحی اجرا و ارزشیابی برنامه آموزش بالینی مبتنی بر گراند راند های پرستاری شبیه سازی شده دردانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان . دکتر مریم خوشبخت پیشخانی ، دکتر نازیلا جوادی ، دکتر فریبا عسگری ، دکتر ایده دادگران ، دکتر معصومه ادیب . بیستمین و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و شانزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1402 - پوستر
58- طراحی اجرا و ارزشیابی برنامه آموزش بالینی مبتنی بر گراند راند های پرستاری شبیه سازی شده دردانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان . دکتر مریم خوشبخت پیشخانی ، دکتر نازیلا جوادی ، دکتر فریبا عسگری ، دکتر ایده دادگران ، دکتر معصومه ادیب . بیستمین و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و شانزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1402 - پوستر
59- تاثیر استفاده از بازی وارسازی بر یادگیری و نگرش نسبت به درس آمار در دانشجویان دانشکده بهداشت .ارائه دهندگان: دکتر آسیه عشوری ، مهرنوش خشنودی فر ، دکتر ماهدخت طاهری. بیستمین و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و شانزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1402 - پوستر
60- طراحی، اجرا و ارزشیابی برنامه تدریس وارونه (Clinical Flipped Teaching) در بالین دانشجویان پرستاری.ارائه دهندگان: دکتر مرضیه جهانی صیاد نویری، مهرنوش خوش تراش، دکترملوک پورعلیزاده . بیستمین و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و شانزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1402 - پوستر
61- بررسی دیدگاه کارورزان دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نحوه انتقال اخبار ناگوار به بیماران بر اساس مدلSPIKES در سال 1399-1400 . بیستمین و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و شانزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1402 - پوستر
62- ارتباط بین گرایش به تفکر انتقادى با خودکار آمدی تحصیلی در دانشجویان پزشکى . دکتر عادله عیسی نظر، سیدعلیرضا حمدی، دکتر مریم خوشبخت پیشخانی ، نسترن میرفرهادی بیستمین و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و شانزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1402 - پوستر
63- طراحی تأثیر آموزش همتایان بر عملکرد دارودرمانی دانشجویان پرستاری در بخشهای کودکان . دکتر یاسمن یعقوبی ، دکتر فریبا عسگری ، دکتر سامان معروفی زاده، مهسا کرمی. بیستمین و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و شانزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1402 - سخنرانی
64- بررسی رابطه مهارت های ارتباطی اساتید با تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان .دکتر ماهدخت طاهری، دکتر محمد سمامی، پوریا اکبری، سپیده روح الامین. بیستمین و چهارمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و شانزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری-اردیبهشت1402 – سخنرانی